Wednesday, March 23, 2011

Taipei Music Animation をアップしました

Finally! It’s here!
やっと出来た!

2011 new animation “Taipei” (by Danny Katz) is available online!
新しいアニメーション “Taipei” (by Danny Katz) をアップしました!

Hope you like it!



Taipei by Danny Katz (http:www.dannykatz.com)
Animation アニメーション
by www.kachun.jp

Thanks everyone for coming to the charity live/”Taipei” release party amid all these craziness going on past week. Plus quite an aftershock during the reception.
 先週色々なことあったり、レセプションの時、結構余震もあったのに、皆もチャリティライブ・アニメーションリリースパーティーに来て頂いてありがとうございました。

And thanks everyone for their generosity! We still don’t have the real figure yet, but judging from the money outside of the donation box, you all have contributed for about 40,000yen.
皆さんのおかげで約4万円分の売上げを募金に充てさせていただく事が出来ました!

The most important of all was the sight of smiling and laughing.
一番大切なことは、皆の笑顔でした。

Also, thanks Danny & Satoru for their live performance. When listening to their rehearsal, I saw all my trouble thoughts went down a river and disappeared in the horizon. Live music came so much more powerful at times like this.
そして、ダニー君とサトル君のライブに改めてありがとう!リハーサルを聞いていた時、自分の困っていた気持ちが川に流れて、地平線に無くなっていく感じがしました。久しぶりにライブミュージックの力を感じることができました。

Also, thanks Lav & Yosuke Suzuki for donating part of the sales on the night plus all the charges.
そして、Lavと店長である鈴木陽介君にありがとう!リリースパーティー時チャージの全額と売り上げの一部を募金に寄付します。

Also, thanks to all my family members and friends overseas for supporting me.
そして、海外にいる家族と友達へ、応援してくれてありがとうございました。

1 comment:

bikini ed hardy said...

This is really good information. You have done an excellent job of research and writing.